neljapäev, 8. november 2007

Romantilised kingitused


Enamus ideid on võetud lehelt http://www.lovingyou.com/
* Pildiraamis ära trükitud laulu sõnad, mis iseloomustavad teie armastust või tuttavaks saamist.

* Tee tähestikuraamat, kus igal lehel on ühe tähestiku tähega algavad põhjused, miks ta on sulle tähtis, kallis.

* Armastuse kalender. Võta 12 pilti teist, tee kalender, lisa tähtpäevad, teie sünnipäevad, teie tutvumiskuupäev jms. Lisa ka spetsiaalseid päevi, näiteks: suudlemise päev, kallistamise päev jne.

* Osta kaunis väike märkmik. Alusta igat lehte lausega: Mäletad kui..." Täida need lehed spetsiaalsete mälestustega teie ühistest ettevõtmistest.

* Loe armastuskiri kasseti peale, vahele pane kauneid armastuslaule.

* Kingi talle garantiikiri, et armastad teda ja teed ta õnnelikuks.

* Tee talle veebileht. Surfake koos ja "leidke" see. Kirjuta, miks armastad teda ja lisa teie ühiseid mälestusi, huvitavaid linke.

* Tee talle pizza, kuhu on paprikatükikestest kirjutatud mingi sõnum.

* Iga tuttavad oldud nädala või kuu kohta 1 punane süda. Südamed on ära nummerdatud ja iga peal on üks sõna. Südamed on mööda korterit laiali. Need kokku pannes tuleb üks kaunis sõnum või tuleb lause, kus on kirjas, kust saab kätte oma kingituse.

* Kingi talle armastuskiri pudelis.

* Suur puritäis tema lemmikkomme.

* kirjuta talle välja tšekk miljonile suudlusele, sõnumiga "kuluta rõõmuga"

* südame-kujuline karp, mille peal on kiri: 100 põhjust, miks ma sind armastan. Karbis on 100 punast südant, mille iga peale on kuldsete tähtedega kirjutatud üks põhjus.
Näiteks:
- Sa ei kaota kunagi usku minusse ja see motiveerib mind
- sa oled hooliv
- Sa teed mu elu täiuslikuks
- Sa oled mehelik
- ma tunnen end Sinuga nagu ei kellegagi
- Sa oled tasakaalukas
- Sa oled vastupandamatu
- Sa usud minusse
- Sa tood välja parima minus
- Sa oled hoolitsev
- Sinuga tunnen end imeliselt
- Kui Sa võtad mu oma embusesse, saab kõik korda
- Sul on minu jaoks alati aega
- Sa inspireerid mind
- Sinu jaoks on parimad hetked minuga veedetud aeg
- Sa oled tundeline
- Sa tead, kuidas mind naeratama saada
- Sa ole tähelepanelik
- Sinuga on mu päevad säravamad
- Sa armastad mind mu vigadele vaatamata
- Sa oled mu täitunud unistus
- Sa oled mulle kingitus taevast
- Sa oled võluv
- ma võin alati Sinu õla najal nutta
- Sa hoolid minust
- Sa oled minuga aus
- Sa oled salliv
- me võime rääkida kõigest
- Sa oled avameelne
- Sa armastad mind tingimusteta
- ma võin olla sinuga mina ise
- Sa oled tugev
- Sa oled truu
- Sa inspireerid mind tegema häid asju
- Sinu kallistused pakuvad mulle turvalisust
- Sinu armastus tõstab mind uutele kõrgustele
- Sa oled siiras
- Me ei saa teineteiseta hakkama
- Sa usud meisse
- Sa rõõmustad mind
- Sa üllatad mind
- Sa oled usaldusväärne
- Sa oled armas
- Sa toetad mind
- Sa räägid oma tunnetest
- Sa kaitsed mind
- Sa armastad mind
- Sa oled kirglik
- Sa oled nii hea
- ma saan Sinult, mida ma vajan
- Sinuga olen ma parem kui Sinuta
- Sa oled minu jaoks kõik
- Sa pead mind meeles
- Sa oled vapustav
- ma olen tänulik Su toetuse eest
- Sa oled mu südame vallutanud
- Sa muudad mu unistused reaalsuseks
- Sa ei vihastu mu peale
- Sa tead, kuidas mulle rõõmu valmistada
- Sinuga koos olles tunnen, et suudan kõike
- Sa oled puudutanud mu südant
- Sa oled mind väga õnnelikuks teinud
- meie vahel on täielik usaldus
- Sa motiveerid mind
- Sa oled hell
- me mõistame teineteist
-Sa oled mu unistuste mees
- Sa oled rahulik
- Sa arvestad minuga

Ülejäänud mõelge ise. See kingitus nõuab vaeva ja mõtlemist, aga teeb kindlasti iga kingisaaja väga õnnelikuks.

* Romantika vitamiinid - võta üks rohupurk või väike klaaspurk, kleebi peale silt: romantika vitamiinid ja taha kasutusjuhend. Näiteks: Võtta iga päev 1 tk, soovitavalt hommikuti peale sööki suudluste ja kallistustega.
Purki panna rulli keeratud väikesed paberid, mille iga peal on üks ettepanek, idee, mida koos teha.
Näiteks:
- minge muuseumisse
- kingi naisele lilli
- mine talle tööle vastu
- lugege koos aforisme või luuletusi
- mängige lauamänge
- minge kuuvalgel jalutuskäigule
- minge kohta, kus te kumbki pole käinud
- romantiline õhtusöök
- ostke üks raamat
- vaadake koos temale meeldivat filmi
- küpsetage koos kooki
jne, jne

* Armastuse kupongid
Kui on kodus vanu väikseid piltidega kaarte ja kui poes on sobivate piltidega, siis saab teha sellise kingituse, kus iga kartongi peale on kleebitud taga oleva tekstiga sobiv pilt. Kingi saaja võib valida igal ajal sealt karbist endale sobiva lubadusega kupongi ja esitada selle kinkijale ehk soovi täitjale. Mõni kupong annab mingi privileegse võimaluse ka kinkijale.
Tore oleks kui pildid vastaksid huumoriga tekstile.
Pildil olevatel kupongidel on taga järgmised tekstid:
- sulle tehakse massaazi
- veedame aega koos pikutades ja unistades
- saad kodutöödest vabastuse. NB! Seda kupongi saab kasutada piiratud arv kordi!
- Teeme koos midagi, mida me pole varem koos teinud
- hommikusöök voodisse
- saad täiesti minu vaba päeva
- 24 tundi ilma vaidlusteta
- vaatame koos sinu poolt valitud filmi
- võimaldab sul mulle väikese üllatuse teha
- läheme romantilisele jalutuskäigule
- lõkkeõhtu koos grillimisega
- võid sõbrale külla minna
- võimaldab veeta "pulmaöö"
jne, jne
* Raamat:
"2001 viisi mõnusa enesetunde tekitamiseks" http://www.raamatukoi.ee/cgi-bin/raamat?12596
"512 põhjust, miks sa oled minu jaoks ainus ja õige" http://www.raamatukoi.ee/cgi-bin/raamat?13702

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Leidsin netis kolades ka ühe päris hea koha, kust saab päris häid kingiideid :
http://kingitused-kingiidee.aadamjaeeva.com/

Panen mõned lingid veel, mis sellelt lehelt pärit:
http://unenagude-seletaja.aadamjaeeva.com/
http://armastus-kalkulaator.aadamjaeeva.com/
http://nimed-nimi.aadamjaeeva.com/ :)

Jann ütles ...

Üks täitsa mõnus koht, kus on maalitud seinakellad, mis sobivad ideaalselt kingituseks. Neilt saab tellida sellise kella, mis just ise tahad.
http://www.seinakellad.ee/

Kai ütles ...

Väga lahedad ideed, sain palju inspiratsiooni mehe üllatamiseks:) Aitäh, Sille!